Als waakhond, medewerker serviceafdeling koeltechniek, neem je samen met de collega’s op de afdeling storingsmeldingen aan. Ook maak je werkorders en bestellingen aan. Je vertaalt storingsinformatie naar een werkorder en je houdt de levertijd van de verschillende bestellingen bij en informeert hier de klant over. Je monitort continu de voortgang van de lopende werkzaamheden en zorgt na uitvoering voor een vlotte correcte administratieve afhandeling. Daarnaast voer je structureel overleg met de directe collega’s. Het betreft een functie voor 32 – 38 uur per week.

 

Dit worden je taken

Als medewerker serviceafdeling koeltechniek voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:

  • Het aannemen van storingsmeldingen en het, in overleg met de service coördinator, inplannen van de servicemonteurs.
    Het afstemmen van de planning, de werk- voorbereiding en administratieve afhandeling van service- en onderhoudswerk i.s.m.
    de service coördinator koeltechniek;
  • Verzorgen van een juiste en tijdige terugkoppeling/afhandeling van de ingeplande en uitgevoerde orders aan opdrachtgever/ derden/intern;
  • Monitoren en opvolgen van mogelijke vervolgacties.

 

Dit krijg je van ons

Natuurlijk staat daar wat moois tegenover.
We geven je veel ruimte en vrijheid. Je werkt zelfstandig en houdt wel van een uitdaging (of 2). Dat betekent ook dat je de kans krijgt om jezelf op allerlei vlakken te ontwikkelen en verder te groeien, samen met ons bedrijf. En als je ideeën hebt over hoe we dingen kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! We belonen je met een salaris dat past bij je functie, volgens de CAO Metaal & Techniek, en je kunt in- en externe trainingen volgen. Je komt terecht in een bedrijf vol leven, waar je vast en zeker snel je draai zult vinden.

 

En dit vragen we van jou

In deze functie ben je coördinerend en bewaar je altijd het overzicht. Als jij iets doet, dan ga je er voor de volle 100% voor. Jij bent degene die qua planning en administratief alle lijntjes op de afdeling in de gaten houdt. Door je inzicht en doorzettingsvermogen krijg jij in iedere situatie de onderste steen boven. Je communiceert makkelijk en zorgt in elke situatie voor een optimale terugkoppeling aan de klant en aan
de betrokken collega’s.

En verder? Je hebt mbo werk- en denkniveau, opgedaan door opleiding en/of werkervaring, een klant- en servicegerichte houding, communicatief vaardig en een ‘hands-on-mentaliteit’. Enige technische kennis is net als kennis van de Engelse en Duitse taal een pre.

 

Zin in dit avontuur bij ons? Stuur dan je cv en motivatie vóór donderdag 28 februari naar werken@bakkervakkeuken.nl.